Project Praktijk

In onze tuin staat een houten, in vrolijke Zweedse kleuren geschilderd, tuinhuisje. Indertijd hebben we die laten bouwen voor onze oudste zoon, daarna heeft hij dienst gedaan als logeerplek, of tijdelijk verblijf voor andere familieleden maar vooral als naaiatelier van mij.

Hij ligt dan ook vol met op kleur gesorteerde stoffen, dekens, garen, collecties oude knopen etc. Nu zit ik zelden of nooit daar te naaien, want ik sleep alle nodige stoffen mee naar de eetkamer en ga daar aan de grote tafel zitten.

Dus... het huisje krijgt een metamorfose want we gaan het inrichten als praktijk. Ik kan me namelijk geen betere plek bedenken dan daar. Het is een plek waar je in alle rust en beslotenheid een handlees-sessie kan geven, je het gevoel geeft buiten zijn en de drukte van de stad kan buitensluiten.

In m'n hoofd ben ik hier al mee bezig en vandaag heb ik ter inspiratie her en der gezocht naar wat de 'look & feel' voor mij zou moeten zijn. Hieronder een paar foto's die dit goed weergeven. Werk aan de winkel.








Photograhps via sfgirlbybay, designspirationsk, Geninne's Art Blog, Domino Magazine